سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

«امروز فشار واردات، کشور را دارد از پا درمی‌آورد».

حرف کمی نیست! ببینیم کار به کجا رسیده که رهبری و فرماندهی کل قوا داره پاشنه آشیل کشورمون رو نشون می ده. پاشنه ای که هدف گرفته شده؛ اون هم نه مستقیما از طرف دشمن که از طرف من و تو بچه مسلمون ایرانی!

رهبر معظم در 29 بهمن 93 نکته مهمی رو اشاره کردن: "یک نکته‌ دیگری که این بیشتر به مردم مربوط میشود، مصرف محصولات داخلی است ... محصولات داخلی را مردم مصرف کنند؛ نروند دنبال این نشانه‌ها. حالا مُد شده است بگویند «بِرَند» است، بِرَند فلان؛ بِرَند چیست! بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی... این را من فقط برای یک عدّه‌ی خاص نمیگویم؛ خب بله، وقتی ما میگوییم، یک عدّه متدیّنین فوراً گوش میکنند حرف را، پیغام هم میدهند فلان چیز راکه خارجی است بخریم؟ فلان چیز را نخریم؟ من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هرکسی میگویم که به ایران علاقه‌مند است."

دوست عزیزی که آقا شما را بعنوان متدینین خطاب کرده. کسی که حرف رهبری عزیزمون براش حجته!آقا دلش از بابت شما راحته. کمک کنیم خواسته آقا زمین نمونه! چه اشکالی داره یه کمپین Made In Iran راه بیفته؟؟؟

 

وزیر صنایع گفت: ما هنوز در زمینه مداد و جوهر عقب ماندگیهای اساسی داریم

پی نوشت عکس: پنجشنبه 4 آذر 1372/شماره 34/شماره مسلسل 149 « وزیر صنایع گفت: ما هنوز در زمینه مداد و جوهر عقب ماندگیهای اساسی داریم.»- جراید

این کاریکاتور رو از نشریه گل آقا پیدا کردم. واقعا بعد از 20 سال متاسفانه هنوز تازگی داره!!! مشکل جوهره، جوهر!!!


نوشته شده در سه شنبه 93/12/5ساعت 10:33 صبح توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com