سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با انتشار بیانیه ای مشترک خواستار برخورد جدی و قاطع مسئولین با عوامل اصلی این هتک حرمت شدند.

 به گزارش سرویس دانشگاه برنا، بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان در بیانیه ای مشترک خواستار برخورد قاطع عوامل اصلی اهانت به تمثال امام شدند.

در این بیانیه آمده است : "ما در ره دوست نقض پیمان نکنیم گر جان طلبد دریغ از جان نکنی دنیا اگر از یزید لبریز شود ما پشت به سالار شهیدان نکنیم"
بیش از سه دهه از طلوع آفتاب انقلاب اسلامی ایران می گذرد ؛ طلوعی که تاریکی دوران ستمشاهی را شکست و خواب نظام امپریالیسم را مشوش نمود.
خمینی آن بزرگمرد تاریخ است که اسلام ناب محمدی (ص) را از کنج حجره های حوزه علمیه به عرصه اجتماع آورد و با انقلاب اسلامی خود بینی جهانخواران را به خاک مالید. در عرصه دفاع مقدس نیز این خیل عظیم عاشقان شهادت بودند که به فرمان مرادشان آغوش خود را برای درک شهادت گشودند و عظیم عاشورایی ؛ 8 ساله آفریدند و یزیدیان جهان و عناصری که سر در آخور غرب و شرق نهاده بودند ، از این بسیج بزرگ سربازان اسلام چنان سیلی سختی خوردند که هنوز هم خیال هجوم نظامی به میهن اسلامیمان راه نمی دهند. 

و چه تلخ بود آن 14 خردادی که ندای « انا ل... وانا الیه راجعون» از مأذنه های این کشور به گوش رسید ، که نه تنها ملت ایران بلکه آزادگان جهان را هم به ماتم فرو برد. خمینی رفت و بیرق سبز ولایت را به دست مبارک خلف صالحش و نائب بر حق امام زمان (عج) حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) سپرد تا این بیرق برافراشته را به دست مبارک صاحب اصلیش برساند. 

اکنون که دو دهه از عروج ملکوتی امام روح ا... می گذرد شاهد آنیم که عده ای دانشجونما که خود را داعیه دار خط امام نیز می دانند در دانشگاه ، این مکان مقدس ، تمثال مبارکشان را گستاخانه پاره می کنند. فاجعه ای که دل بقیه ال... الاعظم ( ارواحنا لمقدمه الفداه) را خون کرده است . و وای بر ما دانشجویان اگر در مقابل این جنایت سکوت کنیم.
دانشجویان دانشگاه سمنان نیز شاهد آن بودند که در تجمع غیرقانونی 16 آذر ، برخی در همین دانشگاه جسارت را به جایی رساندند که تصاویر امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران را از روی دیوار دانشگاه کنده و آنرا پاره کردند و این جسارت را سریعاً و با افتخار به تلکس های خبری بیگانه مخابره نمودند. جامعه دانشگاهی سمنان ضمن تقبیح و محکوم کردن این اقدام خواستار برخورد قاطع مسئولین با عوامل اصلی این هتک حرمت هستند. 

آیا توهین و جسارت به امام ملت از 16 آذر شروع شد ؟ نه، ماجرای زشت و مشمئز کننده این روزها از آن زمان آغاز شد که مدعیان اصلاحات در روز قدس با شعار "نه غزه نه لبنان" اسرائیل را خوشحال کردند ؛ در روز 13 آبان از جنایات آمریکا تقدیر کردند و سرانجام در روز 16 آذر تمثال مبارک امام راحل (ره) ،یعنی روح خدا در کالبد جهان اسلام را پاره کردند.
سران اغتشاش و فتنه که خود را وارثان و احیا کنندگان اندیشه امام (ره) می دانند به جای تقبیح این فاجعه به توجیه آن پرداخته اند و به جای محکوم کردن اصل موضوع ، پخش گوشه ای از این فاجعه آن هم برای آگاهی ملت فهیم ایران را نادرست شمردند. براستی که سکوت در مقابل این حادثه تلخ خارج از توان جنبش دانشجویی مسلمان است . دانشجویان هشدار می دهند که اگر سران فتنه از این فاجعه اعلام برائت نکنند با برخورد سختی از سوی جامعه دانشگاهی مواجه می شوند.
ما فرزندان معنوی روح ا... در دانشگاه سمنان بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان های بلند آن امام همام ؛ سوگند می خوریم که اجازه ندهیم استکبار جهانی و عناصر خودفروخته داخلی نسبت به ارزشهایمان اهانت روا دارند و تا آخرین قطرات خونمان پای عهد و پیمان خود ایستاده ایم و با تجدید بیعت با مولا و رهبرمان فریاد می زنیم : "لبیک یا خامنه ای ، لبیک"


نوشته شده در دوشنبه 88/9/23ساعت 11:31 صبح توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com