سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

سخنرانی جناب آقای صفار هرندی در روز سه شنبه 4 خرداد در دانشگاه سمنان برگزار شد.

این مراسم با موضوع ‍«عدالت در سه دولت هاشمی ، خاتمی و احمدی نژاد» برگزار گردید. قرار  بود این سخنرانی با حضور کواکبیان ،دبیر حزب مردمسالاری به صورت مناظره برگزار گردد که با استنکاف آقای کواکبیان از این امر ،‏بصورت سخنرانی برگزار گردید.صفار هرندی عدالت در دولت نهم را رو به رشد خواند.

*حواشی مراسم

 - طیف مخالف با هو کشیدن و شعار ‍«دروغگو » سعی در ایجاد تنش در مراسم را داشت که با تشویق ممتد حضار در حمایت از صفار هرندی مجبور به سکوت شدند.

- یکی از اعضای جنبش به اصطلاح سبز با لحنی بی ادبانه از صفار خوشامدگویی نمود . وی گفت «معذرت می خواهیم که نتوانستیم مانند دانشگاه خواجه نصیر از شما استقبال کنیم!!!» .

-  در پاسخ صفار هرندی به پیروزی طیف انقلابی دانشگاه (انجمن اسلامی مستقل) بر طیف وابسته به ملی - مذهبی ها ( مجمع اسلامی ) با اختلاف بیش از 400 رای اشاره نمود. این سخن وزیر فرهنگ دولت نهم با تشویق ممتد دانشجویان مواجه شد.

- صفار هرندی از مجری برنامه که از مخالفان درخواست نمود سکوت را رعایت کنند خواست جلسه به همین منوال پیش رود.

- وقتی صفار هرندی نام خاتمی را برد ، به مانند برخی مراسمات گذشته ، عده ای شروع به تشویق کردن نمودند که صفار گفت : «به جاهای شیرین تر نیز می رسیم.»

- در اثنای برنامه عده ای با شعار «ننگ ما ، وزیر فرهنگ ما» سخنان صفار هرندی را قطع کردند که مورد تمسخر سایر حضار قرار گرفتند. صفار گفت این شعار قدیمی است و من دیگر وزیر فزهنگ نیستم.


نوشته شده در پنج شنبه 89/3/6ساعت 12:48 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com