سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

حمایت خبری و پوشش نادرست و غلو آمیز اخبار دانشگاهی کشور در سایت های منافقین راهکار جدیدی از این دسته نیست اما یاد آوری این حرکات خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، روزسه شنبه 4 خرداد جلسه ای با حضور  مهندس صفار هرندی (وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم) به همت انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه با موضوع عدالت در سه دولت هاشمی ، خاتمی و احمدی نژاد بر گزار شد.

اما در این بین عده ای منتسب به تشکل غیر دانشجویی مجمع سمنان که وظیفه شان در دانشگاه جز حضور در برنامه تشکل ها و بهم ریختن برنامه های آنها نیست؛ در این برنامه نیز حضور پیدا کردند که تعداد آنها بین 30 تا 50 نفر بیشتر نبوده و در آخر برنامه که بی منطقی آنها مورد تمسخر شرکت کنندگان در جلسه قرار گرفت با هتاکی نسبت به سخنران برنامه جلسه را ترک کردند.

نکته قابل ذکر ان است که این خبر با سرعت برای سایت رسمی منافقین ارسال شد و این سایت با پوشش غیر واقعی و کذب سعی کرد وجهه به هم زنندگان برنامه را پر رنگ نشان دهد.

اما نکاتی که دروغ بزرگ این سایت و اغتشاشگران حامی میرحسین در دانشگاه سمنان را مشخص می کند از این قرار است که :

با استناد به خبر مندرج در همان سایت که قاطبه ی جمعیت سالن را غیر اغتشاشگران حامی میرحسین تشکیل می داده است و مطلب ادامه خبر که 600 تا 700 نفر در آخر برنامه سالن را ترک کردند، باید تالار خوارزمی 4000 نفر جمعیت داشته باشد و از آنجاییکه گفته شده تالار خوارزمی یک چهارم تالار امیرکبیر است پس تالار امیرکبیر باید 16000 نفر جمعیت داشته باشد؛ حال آنکه تالار خوارزمی حدوداً 400 نفر ظرفیت دارد !


شایان ذکر است که انجمن اسلامی دانشجویان پیشتر نیز با همین موضوع آقای کواکبیان را نیز دعوت کرده بودند که دانشجویان با آزادی عقیده در هر دو برنامه عقاید خود را مطرح کردند و بر خلاف اظهارات  سمپات فکری عملیاتی جریان اغتشاش در دانشگاه و لس آنجلس نشین فعلی؛ محسن سازگارا که در شبکهVOA  برای منتقد آقای صفار هرندی ابراز نگرانی کرده بود برای این دانشجو هیچ اتفاقی نیافتاده است .

دم خروس از آنجا پیدا است که حتی خبر زمان برنامه را نیز اشتباه زده اند چرا که این برنامه در روز سه شنبه 4 خرداد برگزار شده که سایت های مذکور آن را چهارشنبه 5 خرداد منعکس کرده اند.

قابل ذکر است علاوه بر رابطه خبری مجمع سمنان با منافقین این روزها این تشکل به پوشش گسترده مجید توکلی دست زده و وی را که با چادر به عنوان قهرمان معرفی کرده است!

پیش از این نیز در دانشگاه های دیگری همچون اهواز، شریف و تهران روابط گسترده این افراد با رسانه هایی چون صدای آمریکا و بی بی سی عیان شده بود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/3/12ساعت 12:17 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com