سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

السَّلَامُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الْمُطِیعَةُ لِرَبِّها

 آرى مى‏بینم که شما میل به رفاه و آسایش دنیا نموده و دست از آنکه شایسته تولیت و امامت است برداشته‏اید، و خود را از مسئولیّت تکالیف و حدود و وظائف دینى رها نموده و آزاد ساختید، و هر آنچه دیده و شنیده و مى‏دانستید را بدور انداختید، حال اینکه اگر شما و اهل زمین کافر شوند، براستى که خداوند بى‏نیاز و ستوده است.

جملات بالا فرازی از خطبه و احتجاج فدکیه بانوی عالم الگوی همه مردان وزنان صدیقه طاهره سلام الله علیها است که به حق از امام و ولی خودش دفاع کرد و از ماهیت اصلی نامردمان آن زمان پرده بر می دارد همانها که از اسلام راستین فاصله گرفته و از کفار بدترند کسانی که از پشت به اسلام و اسلامیان خنجر می زنند و درمقابل ادعای مسلمانیشون گوش عالم رو کر می کند

ْ أَیُّهَا النَّاسُ اعْلَمُوا أَنِّی فَاطِمَةُ وَ أَبِی مُحَمَّدٌ

راستی او فاطمه است که چنین زنانه به میدان می آید وحجت را بر ما تمام می کند

آیا توانستیم از نایب امام خود دفاع کنیم


نوشته شده در پنج شنبه 89/2/23ساعت 2:16 عصر توسط سید مهدی ماجدی نظرات ( ) |

حضور کواکبیان در دانشگاه سمنان با حواشی زیادی همراه بود:

·         با وجود انتقال مراسم از تالار خوارزمی به تالار امیرکبیر ، تالار 1200 نفری نیز جوابگوی حضار نبود.

·         هنگامی که یکی از دانشجویان قبل از پرسیدن سوال شفاهی از دکتر کواکبیان ‌، سخنی از امام را خواند و نام امام روح الله را برد ، از جانب عده ای از دانشجویان به ساحت مقدس امام توهین شد. متاسفانه این عمل قبیح از جانب کواکبیان بدون عکس العمل ماند که با تذکر دیگر دانشجویان نماینده سمنان  مجبور موضع گیری شد. هر چند این عمل را توهین به دانشجوی سوال کننده خواند نه امام!!!

·         درپایان مراسم ، کواکبیان با تمسخر تکه کلام احمدی نژاد ، گفت :‍"من مثل بقیه نیستم که بگم کی خسته اس ، دشمن!". لازم به ذکر است وقتی به تمسخر دولت و رئیس جمهور می پرداخت ، در واکنش به اعتراض دانشجویان میگفت "منظور من شخص خاصی نیست!"

·         وی بهترین رشد فرهنگی را دوران خاتمی یاد کرد.

·         رییس حزب مردمسالاری نسبت به وخیم شدن وضعیت فرهنگی کشور در دولت دهم هشدار داد.

·         وقتی دکتر کواکبیان به حمایت از وزرای خاتمی پرداخت ، در واکنش به نام بردن مهاجرانی ازسوی برخی دانشجویان و فساد های وی ، خلاف های مهاجرانی را در مقابل خبرنگاران فراری خبرگزاری فارس هیچ دانست .

·         این نماینده مجلس از طرح هدفمند کردن یارانه ها یاد کرد و اظهار داشت "یارانه های اعطایی نفری 21000 تومان بیشتر نیست" که از این اعطای یارانه به صدقه دادن دولت یاد کرد.


نوشته شده در سه شنبه 89/2/7ساعت 12:53 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

قرار است مصطفی کواکبیان رئیس حزب مردمسالاری و عضو کمیسیون اقلیت مجلس و نماینده مردم سمنان روز دو شنبه 6/2/89 در دانشگاه سمنان حضور یابد. این حضور به دعوت انجمن اسلامی مستقل دانشگاه سمنان انجام می گیرد.

در انتخابات دهم ریاست جمهوری ، کواکبیان مسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در شهر سمنان را عهده دار بود. دیدار چندی پیش وی با مهندس موسوی باعث خرده گیری برخی جریانات و مردم سمنان به وی گردیده است. قابل ذکر است معمولا حضور کواکبیان در بین مردم در شهر سمنان با حاشیه ها و برخوردهای زیادی همراه است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

+اخبار تکمیلی:

*بدلیل پیش بینی استقبال از سوی دانشجویان مکان جلسه از سالن 500 نفری خوارزمی به سالن 1200 نفری امیر کبیر منتقل گردید.


نوشته شده در یکشنبه 89/2/5ساعت 11:34 صبح توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

ایده آل دنیای متجدد (حیوان انسانی ) است که قدرت عضلانی اش را به بیشترین حد بالا برده است ، قهرمانانش ورزشکارانند ، حتی اگر ددمنش باشند ‍‍، آنها هستند که شور و شوق عمومی را بر می انگیزند ، اعمال برجسته آنهاست که بر علاقه پرشور جمعیت فرمان می راند ، دنیایی که در آن چنین چیزهایی را می توان مشاهده کرد به زیر سقوط کرده است و به نظر می رسد که به انتهایش نزدیک است

 


نوشته شده در یکشنبه 89/1/29ساعت 5:17 عصر توسط سید مهدی ماجدی نظرات ( ) |

قبل از تحویل سال جدید همراه با دوستان بسیج دانشگاه سمنان توفیق تشرف به کربلای جنوب رو داشتم. در این سفر ، روحانی با صفایی همراهمون شد که جواب پرسش من رو می دونست. پرسشی که حدود 20 روز بود ذهنم رو مشغول کرده بود. پرسشی که حاج علی آقای بهجت در 13 اسفند تو همایش تجلیل از آیت الله بهجت برام بوجود آورده بود. اون هم این سوال بود: «پیشگویی آیت الله بهجت در چه رابطه ای بوده و این پیشگویی رو با کی در میان گذاشته؟ ». وقتی که باقی دوستان هم از این ماجرا مطلع شدند تحت تاثیر قرار گرفتند.

ماجرای پیشگویی آیت الله بهجت که توسط پسرشون نقل شد در پست قدیمم هست . اما باقی ماجرا ... .

از قرار معلوم آیت الله بهجت 1 سال پیش از عروجشون در مکاشفه ای فتنه های بعد از انتخابات رو می بینند. ایشون بعد از این مکاشفه می فرمایند: « بعد از انتخابات فتنه ای در راهست که اکثر خواص در آن مردود می شوند» . سخنی که بعد از انتخابات نیز آنرا بارها از زبان رهبر معظم انقلاب شنیدیم. ایشان تک تک خواص را به بیتشان احضار می کنند و با تک تک آنها صحبت می کنند. «مبادا از فرامین رهبری عدول کنید! مبادا از خط ولی فقیه خارج شوید! پا جای پای ولی فقیه بگذارید! گوش به فرمان سخن رهبری باشید!»

حال با آشکار شدن محتوای این مکاشفه (که بزودی نیز از جانب بیت ایشان در کتابی به چاپ خواهد رسید) آیا دشمنی دجال های سبز با حضرت بقیه الله بر کسی پوشیده خواهد ماند؟ آیا سران فتنه می توانند ادعا کنند که پیرو اهل بیتند! پیرو اسلامند! انصافا آقایان فتنه گر بر دشمنیشان با حضرت قائم شک دارند! دیگر فتنه گری با نام اهل بیت بس است! زبیریان زمان دنیا را بر دینشان ارجحیت دادند و سرنوشت شوم فتنه گران صدر تاریخ در انتظار آنان است.

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/1/25ساعت 5:49 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

<      1   2      


Design By : ParsSkin.com