سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

با محمد حسین گپ میزدیم و مردم را نگاه میکردیم که آمده بودند برای خرید. میان مردم که از هر گروه و فرقه ای بودند ، یک هو چشممان افتاد به دو نفر که چهره هاشان آشنا بود . دو مرد جوان و دو خانم چادری ...

پنهانی ردشان را گرفتیم . دو جوان لاغر اندام میرفتند داخل مغازه ها . قیمت میکردند ، چانه میزدند و واقعیت آن است که چیزی نمی خریدند ... با خودشان و خانم هاشان آرام آرام می گفتند:

- اینجا هم گرانی است!

خدای بزرگ من ! شکر می کنم تو را که در مملکتی میزیم که فرزندان بزرگترین مسئولش مانند مردم عادی راه می روند.مانند مردم عادی چانه میزنند و مانند مردم عادی خرید می کنند.

آن قدر بچه وزیر و وکیل دیده ایم که با چه تبختری روی زمین راه می روند و آن قدر آقازاده دیده ایم که استخر و سونا و پیست برایشان قرق می کنند که این رفتار عادی و معمولی مسعود و مجتبی اشکمان را در می آورد... حالا آدم می فهمد که چقدر مشنگ هستند آنهایی که خیال می کنند اطلاعاتی عجیب و غریب دارند برای رهبر مملکت...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدتر از کسی میشنوم که رهبر به فرزندانش گفته است که کار اقتصادی عیب نیست ، کار مرد است. اما اگر شما می خواهید وارد کار اقتصادی شوید ،‏به من بگویید ،‏چون مدیر ثبت احوال با من آشناست. اول شناسنامه تان را باطل می کند ،‏بعد شناسنامه ای جدید برایتان صادر میکند ، با نام پدری جدید و نام خانوادگی جدیدی ... .

منبع: داستان سیستان نوشته رضا امیرخانی


نوشته شده در یکشنبه 89/5/3ساعت 8:32 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

ماجرای زیر به نقل از حاج علی آقای بهجت ، فرزند گرامی آیت الله بهجت است.

در ماجرای لبنان. ...

جریان لبنان رو هم خود اون رهبر شیعیان لبنان (سید حسن نصر الله) در پیامش (پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله بهجت) همین بود که آقا خبر داد از پیروزی ما در جنگ 33 روزه با اسرائیل . یکی از دوستان که اهل لبنانه اومد و به من گفت  : « شما 3 ماه قبل از آغاز جنگ لبنان زنگ زدید به من که پاشو بیا ، و من اومدم و فرمودید که آقا این دعا را دستور داده که به آقای سید حسن نصرالله بدید. یادتونه ؟» گفتم : نه!

گفت آقا! خط شماست والان پیش منه . گفتم : من هر روز برام از این مسائل بود.یادم نمی مونه.

گفت : الان نامه پیش منه. دقیقا همون چیزی که شما نوشتید. و من این پیغام رو تلفنی برای سید حسن خوندم.

 

بعدجنگ 33 روزه که شروع شد ، ‏این  دیگه یادم بود. 4-5 روز قبل از پایان جنگ بود ، اخباری که به ما می رسید نشون میداد که وضع جبهه ها خیلی بد بود. جبهه ها خلوت بود و شکست حتمی بود. اون آقا گفت پیغامی اونجا (لبنان) داده شده که آقا فرمودند که :«پیروزی با شماست.». لبنان خیلی به ایشون علاقمند بودند.جوانها به جبهه ها برگشته بودند و اوضاع فرق کرد.

به من که خبر دادند گفتم : اخبار رو باید من بگم! این جور پیام ها رو باید من بدم!‏ کس دیگه ای نبوده که؟ با این حال احتیاط می کردم. مجبور بودم با ایشون اول چک کنم که خاطرم جمع شه. ولی 99% خاطرم جمع بود که ایشون این پیغام رو نداده اند. به اون آقا گفتم شما عصر بیاید خبر بگیرید.

آقا از نماز برگشت. گفتم : آقا؛از قول شما تو لبنان پیغام دادن که پیروزی با حزب اللهه و اوضاع اونجا بهم خورده. شما پیغام داده بودید؟

فرمودند : عجب ؛ پیغام رسید!؟ الحمدلله.

الحمدلله رو که فرمودند ،‏اشک تو چشاشون جمع شد.

 

 

 

 

 

پیوست:

 

 

 

 

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز در آغاز سخنرانی خود رحلت آیت‌الله محمد تقی بهجت از مراجع تقلید جهان تشیع را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

سیدحسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود به مناسبت سالروز "نکبت " (روز تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی) گفت: وظیفه خود می دانم که رحلت آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت را به جهان اسلام و مراجع عظام ما بویژه امام خامنه‌ای و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض کنم.
وی افزود: رحلت آیت الله بهجت را به خصوص به خانواده و شاگردان وی تسلیت عرض می نمایم و ما در حزب الله تاثر عمیق خود را به خاطر فقدان این عارف ربانی که از مقاومت ما حمایت کرد، ابراز می داریم و وی با دعای خویش پشتوانه مقاومت بود و جز اولین کسانی بود که پیروزی سال 2006 میلادی را به ما نوید داد و دوست دارم که تاثر عمیق خود را از رحلت این عالم بزرگ ابراز دارم و از خداوند متعال مسئلت دارم که علو درجات را به وی عطا فرماید.


نوشته شده در دوشنبه 89/4/21ساعت 10:11 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

<      1   2      


Design By : ParsSkin.com