سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

طبق اخبار واصله ، میرحسین موسوی ،‏از سران فتنه ، که تا کنون خبر موثقی درباره حضور وی در راهپیمایی 22 بهمن نبود با مشاهده سیل عظیم جمعیت ،‏با چادر از صحنه گریخته است.

خبرگزاری بالاترین مدعی شده بود که موسوی در سیل عظیم !!!‏ جنبش سبز حضور داشته است. در مصاحبه ای که محمد تقی کروبی ، فرزند کروبی با رادیو فردا داشت ، وی مدعی شد به دلیل قطع خطوط ارتباط تلفنی نتوانسته از حضور موسوی در راهپیمایی خبری کسب کند. اما خبرگزاریها از فرار وی با چادر خبر می دهند. لازم به ذکر است مهدی کروبی و محمد خاتمی در جمع راهپیمایان حضور یافته بودند که با هجوم سیل جمعیت ، فرار را بر قرار ترجیح دادند.


نوشته شده در پنج شنبه 88/11/22ساعت 4:16 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

دقایقی پیش محمد تقی  کروبی ،‏فرزند شیخ اصلاحات در مصاحبه با رادیو فردا ،‏راهپیمایان را به باد توهین گرفت. وی که نتوانست خشم خود را کنترل نماید ،‏ معترضان به پدرش را وابستگان به نظام و بسیج خواند . ای کاش وی چشمانش را بر جمعیت ملیونی می گشود.
نوشته شده در پنج شنبه 88/11/22ساعت 4:5 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

22 بهمن روز اتحاد است. قطع باد دستی که خواهان ضربه به جمهوری اسلامی ایران است. بشکند کمری که بر شکستن اتحاد ایران بلند شده. همه زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و نام مقدس الله از استقلال و حیثیت کشورمان دفاع می کنیم.از اسلام ،‏ایران ،رهبری و همه چیزمان . نشان می دهیم خون حسین (ع) در رگهایمان جاریست است.

 

 

ما نسل انقلاب * نسل حماسه ایم * در قرن بی تپش * اصل حماسه ایم*


نوشته شده در چهارشنبه 88/11/21ساعت 7:55 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

چندی پیش توفیق تشرف به قم را داشتم. در حرم حضرت معصومه (س) به صورت اتفاقی فرزند آیت الله بهجت (قدس الله نفسه الزکیه) را دیدم. حاج شیخ علی بهجت در صحبتهای کوتاهی که داشتند اینگونه فرمودند:

-          روزی علامه جعفری پس از ملاقات با آیت الله بهجت به من فرمودند : شما نه آیت الله بهجت را شناخته اید و نه کسی وی را خواهد شناخت.

-          هیچ وقت نمی فرمودند "من". هر کرامتی که از ایشان روی می داد آنرا متصل به اهل بیت علیهم السلام می نمودند. اگر قرار بود به واسطه ایشان مریضی شفا یابد می فرمودند: تربت کربلا و آب زمزم بخور ، ان شاالله شفا می یابی.

-          ایشان هرچه نوشته و سند در رابطه با کراماتشان بود را قبل از فوت از بین بردند. حتی کتابی که از کرامات ایشان در نزد من بود را به نرمی از من پس گرفتند.

-          حضرت آیت الله بهجت همواره ، همه را دعا می فرمودند. نه تنها مسلمانان بلکه کفار چین را هم دعا می کردند. می فرمودند : «اینها (کفار) به دعا محتاج ترند.»

-          ایشان عاشق اهل بیت (علیهم السلام) بودند. منتظر واقعی فرج. اگر بگوییم ,عاشق برای دیدن معشوق حاضر است ساعتها انتظار بکشد ، باید بگویم آیت الله بهجت یک عمر انتظار واقعی آن معشوق را کشید.

 

حاج شیخ علی بهجت فرزند آیت الله العظمی بهجت فرمودند: "الآن هم می توان با آیت الله بهجت ارتباط برقرار نمود. ایشان عاشق امام زمان بودند. کار خیری از جانب آن مرحوم انجام دهید و ثواب آن را از جانب ایشان به آقا امام زمان (عج) هدیه نمایید و عهد بندید که اگر دعایتان مستجاب شد ، این عمل خیر را ادامه دهید.عشق ایشان به آقا حضرت ولیعصر (عج) مانع از آن می شود که دعایتان مستجاب نشود. خیلی ها بعد ا زفوت آیت الله بهجت به بیت ایشان مراجعه کرده اند و از استجابت دعایشان گفته اند."

فرزند آیت الله بهجت در پاسخ سوال درباره نظر آیت الله بهجت نسبت به آیت الله خامنه ای فرمودند: " ایشان هرگز درباره اشخاص نظر نمی دادند اما رابطه ایشان با رهبری بسیار بیشتر از آن چیزیست که تصور می شود".


نوشته شده در یکشنبه 88/11/18ساعت 4:10 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، چندی پیش دیداری خصوصی با مرحوم آیت‌الله بهجت داشتند که طی آن ایشان یکی از مکاشفه های خود را برای مقام معظم رهبری نقل کردند
به گزارش شجر، یکی از نزدیکان بیت معظم له با بیان این خاطره، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره با هدف زیارت حرم مظهر حضرت معصومه سلام الله علیها و خواندن نماز و مناجات در مسجد جمکران، در ساعات خلوت یا اواسط شب، به همراه تعداد محدودی از محافظان خود عازم شهر قم می‌شوند که این دیدارها معمولا به دور از چشم مردم انجام می‌شود
وی با اشاره به رابطه صمیمی و عاطفی قوی بین رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، افزود: ایشان اصرار فراوانی داشتند که هر بار که به شهر قم مشرف می‌شدند دیداری نیز با حضرت آیت الله شیخ محمدتقی بهجت داشته باشند و از انفاس رحمانی ایشان مستفیض شوند
وی در ادامه با نقل خاطره‌ای از یکی از آخرین دیدارهای این دو بزرگوار، گفت: «مقام معظم رهبری نیمه شبی خطاب به محافظان خود فرمودند باید عازم قم شویم که ظاهراً هدف‌شان عیادت از این مرجع عظام تقلید بود زیرا خبر رسیده بود که ایشان بیمار شده‌اند. ایشان پس از ورود به قم، طبق سنت همیشگی به سوی منزل آیت‌الله بهجت ـ قدس الله نفسه الزکیه ـ رفتند و آن مرجع فقید نیز به گونه ای به استقبال ایشان آمدند که به نظر می‌رسید به طریقی از حضور سرزده مقام معظم رهبری مطلع شده باشند«
وی ادامه داد: "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مانند همیشه ساعتی به گفت و شنود خصوصی با ایشان پرداختند و آیت‌الله بهجت نیز پس از اتمام ملاقات ایشان را تا داخل کوچه بدرقه کردند".
وی سپس گفت:‌«هنگام بدرقه، آیت الله بهجت رو به رهبر انقلاب کردند و از روی تواضع و کتمان گفتند "نمی دانم در خواب بود یا بیداری" و افزودند: "همین چند روز پیش، همین جایی که شما اکنون ایستاده‌اید، استادم حضرت آیت‌الله سید علی قاضی طباطبایی ایستاده بودند و رو به من کردند و گفتند : بهجت! نماز اول وقت! نماز اول وقت! نماز اول وقت!"» دراین هنگام مقام معظم رهبری هم از این مکاشفه ایشان به فکر فرو رفتند و خداحافظی کردند.
این منبع نزدیک به بیت معظم‌له گفت: نقل این خاطره از سوی چنین عارف بزرگواری برای چنین شخصیتی که هیچ کدام نماز اول وقت‌شان فوت نمی‌شود بیانگر اهمیت جایگاه نماز اول وقت است.
وی افزود: می‌دانید که آیت‌الله قاضی، استاد آیت‌الله بهجت، تنها شخصی هستند که به دعای خودشان، کالبد جسمانی‌شان به همراه روح‌شان در اختیار خود ایشان است و به تأیید بسیاری از اشخاص از جمله آیت‌الله بهجت و آیت‌الله فاطمی‌نیا، ایشان هنوز با همان کالبد جسمی، به منزل برخی شاگردان خود می‌روند و مانند این ماجرا، رهنمودهایی به آنان می‌دهند.
وی گفت: علامه طباطبایی نیز نقل کرده بودند که آیت‌الله قاضی پس از رحلت‌شان، در اواسط یکی از نمازهای ایشان در مقابل‌شان با همان پیکر جسمانی ظاهر شده و گوشه عمامه ایشان را بیرون کشیده و روی شانه ایشان انداخته و خطاب به ایشان گفته‌اند رعایت مستحباتی مثل تحت‌الحنک انداختن برای شما لازم است.

نقل از http://shajar.ir


نوشته شده در یکشنبه 88/11/11ساعت 1:22 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

<      1   2   3      >


Design By : ParsSkin.com