سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

در محضر حضرت آیت الله بهجت ـ رحمه الله ـ سخن از شیطان پرست ها به میان آمد، فرمودند:

 آیا این ها قابل هدایت نیستند یا ما مقصّریم؟!

 و یا این که ما به بالاتر از این گرفتار هستیم و آن این که ما کفران نعمت میکنیم و قدردان نیستیم و فرار میکنیم، و وقتى قدردان نشدیم و کفران نعمت کردیم، باید منتظر باشیم که تبلیغ و ترویج اسلام و تشیّع هم از بلاد اروپا بیاید، چون آن ها در تحصیل و مطالعه و فکر آزادند!


نوشته شده در یکشنبه 88/11/11ساعت 1:15 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

حجت الاسلام علم‌الهدی برادر شهید علم الهدی در مصاحبه ای بیان کردند در طول تاریخ هیچگاه اندیشه با اسلحه از بین نرفته است و انقلاب اسلامی که نیز که بر اساس تفکر الهی شکل گرفت، از این قاعده مستثنی نبود. اما دشمنان تصور کردند که با تجهیزات نظامی می‌توانند آن را از بین ببرند.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی پرتویی از تفکر عاشورایی بود و همانطوری که روزهای تاسوعا و عاشورا کمر رژیم شاه را شکاند، در دوران دفاع مقدس نیز همان عشق به آرمان‌های حضرت امام (ره) پیروزی‌ها را به ارمغان آورد.
برادر شهید علم‌الهدی اظهار داشت: یکی از مسایلی که بعضی‌ها مطرح‌ می‌کنند این است که شعار «کربلا! کربلا! ما داریم می‌آییم» که توسط رزمندگان مطرح می‌شد، فتح سرزمین است، در صورتی که حقیقت این شعار، ایده‌ عاشورایی بود که رزمندگان بر اساس آن حرکت می‌کردند.
استاد دانشگاه تهران گفت: رزمندگان ما با عالی‌ترین نقشه‌ها حرکت می‌کردند و همانند گفته شهید علم‌الهدی که ما همواره عاقلانه فکر می‌کنیم و عاشقانه می‌جنگیم، روحیه‌ای بود که در فضای جبهه‌ها حکمرانی می‌کرد
نوشته شده در یکشنبه 88/11/11ساعت 1:53 صبح توسط سید مهدی ماجدی نظرات ( ) |

<      1   2   3      


Design By : ParsSkin.com