سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

حدودا 2 سال قبل بود که رئیس نیروی انتظامی در اخبار اینگونه بیان کرد که: « گاهی برای درمان نیروی انتظامی به عمل جراحی نیاز است».

ماجرا چه بود؟

حدودا در نیمه های شب ، زنی که قصد رفتن به بیمارستان برای عیادت و مراقبت از همسرش را داشت برای رسیدن به بیمارستان به وسیله ای جز خودروی نیروی انتظامی اعتماد نکرد. اما متأسفانه مفسدینی که لباس مقدس نیروی انتظامی را به تن کرده بودند ... .

این خبر با واسطه به گوش مقام معظم رهبری می رسد و ایشان سریعا دستور پیگیری و برخورد شدید با این 2 مامورنمای مفسد را می نمایند.

48 ساعت بعد این جسد 2 مأمورنما است که در صبحگاه نیروی انتظامی درس عبرتی برای سایر مفسدین مقدس نما می گردد تا خطاکاران بدانند جایگاهی که مأمن مردم است مفسدین را تحمل نخواهد کرد و دیر یا زود بجای لباس سبز کفن سفید باید بر تن کنند.

حال بعد از گذشت 2 سال شخصی که ادعای دلسوزی برای نظام و مردم را دارد اشک ریزان با چشمانی که شب بیداری در آن موج می زند ! برای رئیس مجلس خبرگان ! نامه می نویسد و می نویسد آنچه را که همه میدانند .

آقای کروبی ؛ رهبری فرزانه که به محض شنیدن ماجرای مذکور و یا دریافت کردن گزارشات تکان دهنده از کهریزک ، اینگونه صریح واکنش نشان می دهد و درخواست مجازات از دستگاه قضایی و تکرار می کنم دستگاه قضایی را می نماید از دیدگان پر بصیرت ! جنابعالی شایستگی آن را ندارد که مخاطب نامه شما گردد؟

آیا باز هم تکذیب می کنید که در خط دشمنان نظام حرکت می کنید؟ آیا شما با اقدام دشمن شاد کن خود تأکید نکردید این سخن لغو بی بی سی را که « هم اکنون رهبر! بی طرف ملت ایران هاشمی رفسنجانی است»؟

آقای کروبی؛ آیا نشنیدید و نخواندید خبر روزنامه تابمز را که کذب از آن می بارید؟ متنی که نویسنده داستان تخیلی آن به همت لجن پراکنی شما از 3 بار تجاوز به یک پسر بچه آن هم در حضور باقی زندانیان خبر می داد؟ آیا شما نمی توانید از از بین این همه زندانی که روزنامه تایمز متصور شده فقط 4 نفر را پیدا کنید تا از مجازات حد رهایی یابید؟

آقای مدافع حقوق بشر : از اینکه نام خود را به عنوان یک قهرمان از بنگاههای خبرپراکنی جهان می شنوید چه احساسی دارید؟ از اینکه لجن پراکنی به نظام مقدس اسلامی به همت جمعی از مدعیان مردمسالاری پایان پذیر نیست چه فیضی می برید؟

به فرض که خبر شما درست باشد ، آیا راه دیگری نیافتید تا مکاشفات شما همچون آن خانم گمنام ( که یک هزارم معروفیت و نفوذ شما را نداشت) کمترین هزینه را به نظام تحمیل کند و بیشترین اثر را داشته باشد؟

شیخ اصلاحات ؛ چه زود آقای هاشمی این نکته را فهمید و جواب نامه شما را نداد و آنرا به دستگاه قضا سپرد و وا اسفا که شما هنوز آب را برای دشمنانمان گل آلود نکه می دارید.

                                 چرا باید چنین خودکام بودن                           اسیر دانه هر دام بودن

                             شدن هم صحبت دیوانه ای چند                            حقیقت جستن از افسانه ای چند


نوشته شده در یکشنبه 88/6/1ساعت 7:21 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |

<      1   2      


Design By : ParsSkin.com