سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

 

منتظری خطاب به امام :جنایات اطلاعات شما و زندانهای شما روی شاه و ساواک را سفید کرده است

 

پاسخ امام به منتظری : نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان -روحی له الفدا- و خون‌های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید؛ برای اینکه در قعر جهنم نسوزید خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند.

کروبی: جماعتی وحشی را به جان مردم انداخته اند

بی بی سی : مهدی کروبی از رهبران معترضان ایران در پیام تسلیت خود از خشونتهای "وصف ناپذیر" و "گناه نابخشودنی" حکومت علیه تظاهرکنندگان روز عاشورا به شدت انتقاد کرده و گفته است حتی شاه هم "حرمت عاشورا" را نگاه داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نامه کروبی به منتظری در سال 1367 :
1- شما خوب می دانید که امت قهرمان پرور ایران هرگز تحمل کوچکترین اهانت به ساحت مقدس حضرت امام را ندارد و این حقیقت در دوران ستم شاهی بارها ثابت شده است. راستی اگر روزی این ملت باخبر شود که در بیت شما نسبت به عکس امام چه جسارتی شده است می دانید با آن بیت چه خواهند کرد؟
 
2- ما رسما اعلام می داریم که تا منابع خبری و تشکیلات درونی شما اصلاح نگردد ، این ره به ترکستان است و هرگز نخواهید توانست وظایف و مسئولیتهائی را که در قبال اسلام و انقلاب اسلامی بر دوش دارید به درستی به پایان ببرید بلکه ممکن است خدای نخواسته به خود و اسلام و انقلاب زیان‌های جبران ناپذیری وارد کنید. این حقیقت را می توانید با مطالعه در زندگی برخی‌علما و مراجع گذشته که در محاصره اطرافیها و نزدیکان بوده‌اند به خوبی به دست آوریدکه قرآن می فرماید: لقد کان فی قصصهم عبرة لاولی الالباب – والسلام علیکم ورحمت الله.
 
 و کروبی بعد از 20 و اندی سال

 

شبکه ایران: در حاشیه برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاههای کشور، تصاویری در برخی از رسانه‌های ماهواره‌ای نشان داده شد که در آن حامیان خیابانی موسوی و کروبی اقدام به پاره پاره کردن و آتش زدن تصاویری از امام خمینی (ره) می‌کردند.

این تصاویر که روز گذشته با استقال رسانه‌های ضد ایرانی دیگر همراه شده بود، بارها و بارها از شبکه‌های انگلیسی و سعودی از جمله "العربیه" پخش شد و تبدیل به بیت الغزل این رسانه‌ها در گزارشهایشان از تهران شده بود.

 

پیام تسلیت کروبی به منتظری در سال 1388 :

آن فقیه عالی مقام به پیروی از امام راحل (ره) حکومت اسلامی را با قرائت مردم سالاری دینی متکی به آرای مردم از متن کتاب و سنت استنباط و استخراج نمود و تا آخرین لحظه حیات در دفاع از آزادی و استقلال کشور و از حریم دین و مذهب درنگ نکرد .


نوشته شده در چهارشنبه 88/10/9ساعت 3:41 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com