سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

چندی پیش توفیق تشرف به قم را داشتم. در حرم حضرت معصومه (س) به صورت اتفاقی فرزند آیت الله بهجت (قدس الله نفسه الزکیه) را دیدم. حاج شیخ علی بهجت در صحبتهای کوتاهی که داشتند اینگونه فرمودند:

-          روزی علامه جعفری پس از ملاقات با آیت الله بهجت به من فرمودند : شما نه آیت الله بهجت را شناخته اید و نه کسی وی را خواهد شناخت.

-          هیچ وقت نمی فرمودند "من". هر کرامتی که از ایشان روی می داد آنرا متصل به اهل بیت علیهم السلام می نمودند. اگر قرار بود به واسطه ایشان مریضی شفا یابد می فرمودند: تربت کربلا و آب زمزم بخور ، ان شاالله شفا می یابی.

-          ایشان هرچه نوشته و سند در رابطه با کراماتشان بود را قبل از فوت از بین بردند. حتی کتابی که از کرامات ایشان در نزد من بود را به نرمی از من پس گرفتند.

-          حضرت آیت الله بهجت همواره ، همه را دعا می فرمودند. نه تنها مسلمانان بلکه کفار چین را هم دعا می کردند. می فرمودند : «اینها (کفار) به دعا محتاج ترند.»

-          ایشان عاشق اهل بیت (علیهم السلام) بودند. منتظر واقعی فرج. اگر بگوییم ,عاشق برای دیدن معشوق حاضر است ساعتها انتظار بکشد ، باید بگویم آیت الله بهجت یک عمر انتظار واقعی آن معشوق را کشید.

 

حاج شیخ علی بهجت فرزند آیت الله العظمی بهجت فرمودند: "الآن هم می توان با آیت الله بهجت ارتباط برقرار نمود. ایشان عاشق امام زمان بودند. کار خیری از جانب آن مرحوم انجام دهید و ثواب آن را از جانب ایشان به آقا امام زمان (عج) هدیه نمایید و عهد بندید که اگر دعایتان مستجاب شد ، این عمل خیر را ادامه دهید.عشق ایشان به آقا حضرت ولیعصر (عج) مانع از آن می شود که دعایتان مستجاب نشود. خیلی ها بعد ا زفوت آیت الله بهجت به بیت ایشان مراجعه کرده اند و از استجابت دعایشان گفته اند."

فرزند آیت الله بهجت در پاسخ سوال درباره نظر آیت الله بهجت نسبت به آیت الله خامنه ای فرمودند: " ایشان هرگز درباره اشخاص نظر نمی دادند اما رابطه ایشان با رهبری بسیار بیشتر از آن چیزیست که تصور می شود".


نوشته شده در یکشنبه 88/11/18ساعت 4:10 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com