سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

شیخ علی آقای بهجت در مراسم افلاکیان خاک نشین که 13 اسفند 88 در سالن وزارت کشور برگزار شد سخنان بسیار جالب ولی اندکی از آیت الله بهجت فرمودند. اندک بخاطر کتوم بودن مرحوم بهجت و سفارش ایشان به فرزندشان. اما همین سخنان که حدود 1 ساعت طول کشید سرشار از معارف بود. سخنانی که گاه اشک بر چشمان حضار می نشاند ، گاه آنها را می خنداند و گاهی هم مستمعین را به تکبیر وا می داشت.

شیخ علی آقای بهجت درباره پیشگویی ایشان درباره حوادث بعد از انتخابات فرمودند:" حتی درباره جریانات اخیر یکسال قبل از رفتن پیغام دادند، فرمودند هر کاری من تونستم کردم بقیه اش را شما بکنید.و حتی به یکی از آقایون ( که دارد در کتاب چاپ می شود) اصلا فرمودند من چی دیدم.ما اولین بار و آخرین بار بود که از ایشون (کرامت) شنیدیم. شاید ایشون می دونست می خواهد نباشد. چون هیچ وقت نگفت تو عمرش چی دیدم. خیلی به ندرت. ولی در این مورد گفتند چی دیدم و فرمودند : شما هر کاری می تونید بکنید.که در کتابشون چاپ خواهد شد."

اینکه شخصی که این پیشگویی و کرامت را به وی فرموده اند که بوده ، باید منتظر انتشار کتاب بود. اما از نصیحت ها و تا حدودی پیشگویی های رهبر معظم انقلاب در 88/1/1 و بعد از انتخابات و همچنین غم عظیم ایشان پس از رحلت آیت ا... بهجت ( به گونه ای که یکی از نزدیکان رهبر فرمودند تا آن موقع من آقا را تا این حد ناراحت و گریان ندیده بودم) می توان حدس هایی زد. از مشاوره ایشان به رهبری که به قول حاج شیخ علی آقا بیش از تصور افراد است می توان حدس هایی زد . اما منتظر می مانیم تا به زودی موضوع مکاشفه و مورد خطاب این مکاشفه مشخص شود. و حدسمان را در حد حدس باقی می گذاریم.


نوشته شده در پنج شنبه 88/12/13ساعت 8:7 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com