سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

قبل از تحویل سال جدید همراه با دوستان بسیج دانشگاه سمنان توفیق تشرف به کربلای جنوب رو داشتم. در این سفر ، روحانی با صفایی همراهمون شد که جواب پرسش من رو می دونست. پرسشی که حدود 20 روز بود ذهنم رو مشغول کرده بود. پرسشی که حاج علی آقای بهجت در 13 اسفند تو همایش تجلیل از آیت الله بهجت برام بوجود آورده بود. اون هم این سوال بود: «پیشگویی آیت الله بهجت در چه رابطه ای بوده و این پیشگویی رو با کی در میان گذاشته؟ ». وقتی که باقی دوستان هم از این ماجرا مطلع شدند تحت تاثیر قرار گرفتند.

ماجرای پیشگویی آیت الله بهجت که توسط پسرشون نقل شد در پست قدیمم هست . اما باقی ماجرا ... .

از قرار معلوم آیت الله بهجت 1 سال پیش از عروجشون در مکاشفه ای فتنه های بعد از انتخابات رو می بینند. ایشون بعد از این مکاشفه می فرمایند: « بعد از انتخابات فتنه ای در راهست که اکثر خواص در آن مردود می شوند» . سخنی که بعد از انتخابات نیز آنرا بارها از زبان رهبر معظم انقلاب شنیدیم. ایشان تک تک خواص را به بیتشان احضار می کنند و با تک تک آنها صحبت می کنند. «مبادا از فرامین رهبری عدول کنید! مبادا از خط ولی فقیه خارج شوید! پا جای پای ولی فقیه بگذارید! گوش به فرمان سخن رهبری باشید!»

حال با آشکار شدن محتوای این مکاشفه (که بزودی نیز از جانب بیت ایشان در کتابی به چاپ خواهد رسید) آیا دشمنی دجال های سبز با حضرت بقیه الله بر کسی پوشیده خواهد ماند؟ آیا سران فتنه می توانند ادعا کنند که پیرو اهل بیتند! پیرو اسلامند! انصافا آقایان فتنه گر بر دشمنیشان با حضرت قائم شک دارند! دیگر فتنه گری با نام اهل بیت بس است! زبیریان زمان دنیا را بر دینشان ارجحیت دادند و سرنوشت شوم فتنه گران صدر تاریخ در انتظار آنان است.

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/1/25ساعت 5:49 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com