سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارون

قبل و بعد از 23 خرداد روز انتخابات با شکوه ایران و پیروزی عظیم ایرانیان ، دشمن با در دست گرفتن فضای تبلیغاتی و ایجاد خطوط تفرقه ، کام شیرین ملت را تلخ نمود و خود بهره از آن برد. در این مقاله کوتاه قصد نداریم به اختلاف افکنی های موذیانه شیطان بزرگ و روباه پیر و رژیم صهیونیستی بپردازیم ؛ بلکه می خواهیم نگاهی به فعالیت های تفرقه افکنانه سران برخی کشورهای عرب منطقه و رابطین آنها در داخل داشته باشیم.ت

العربیه و یا به تعبیر صحیح رهبر حزب الله «العبریه»، با پخش تصاویر آشوب های گروهی ازآشوبگران ، در صدد بود جمهوری اسلامی را در آستانه سقوط و فروپاشی و رهبر ایران را معزول به جهانیان نشان دهد.(العبریه جلسه اخیر مجلس خبرگان را «نشست فوری برای بررسی صلاحیت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای » بیان کرد. )

این شبکه با نمایش خبر با سر تیتر «بحران در ایران» که در صدر خبرهای این شبکه قرار داشت، راست و دروغ را به مخاطب خود تلقین نمود.

درگیری ، آتش سوزی ، قتل و غارت صحنه هایی بودند  که آنرا مرتب نشان می داد و ایران را کشوری درگیر جنگ داخلی و سوخته به تصویر می کشید. این تصاویر به حدی رعب آور بود که زائران و مسافران عرب را که سالانه برای زیارت حرم رضوی (ع) و سپری کردن اوقاتی خوش وارد ایران می شدند از این سفر منصرف نمود.

سال گذشته بود که در برنامه «بانوراما» ، تحلیلگر عرب ، آرزوی سقوط نظام ایران را در این برنامه رسما بر زبان راند؛ و بعد از یک سال ذوق زده ، رسیدن به آروزی دیرینه شان را به خیال خام خود نزدیک می دیدند.

بدیهی است داغی که حزب الله و حماس با کمک شیعیان ایران بر دل اسرائیل و به طبع آن وهابیون سعودی نهاد ، بر آنان سنگین آمد به گونه ای که اینچنین به جزع و فزع افتاده اند و هر لحظه در فکر انتقام از شیعیان هستند.

حال چه انتقامی بهتر از آنکه با کمک های مالی شیوخ عرب و برگزاری کلاس های براندازی نرم در این کشورها به قول آنان ایران را دچار بحران !!! کنند.

متاسفانه برخی وطن فروشان و قدرت طلبان سکولار از کمک های آنان استفاده نموده و جو ایران را ملتهب و فضا را به نفع دشمنان شیعه غبارآلود کردند. ( برای اطلاع بیشتر به جلسات برخی سران اصلاحات در کشورهای عربی مراجعه نمایید).

در کتاب خاطرات زهره ستوده از جنگ تحمیلی به نام پائیز 59 درباره ستون پنجم آمده:

«سنگرها کاملا در تیررس عراقی ها بود و اصابت گلوله های توپ و خمپاره لحظه ای قطع نمی شد. بچه ها به سرعت محل اصابت گلوله ها را که به مدد ستون پنجم کاملا دقیق به هدف می خورد ! تشخیص می دادند. وقتی یک گلوله به سمت چپ می خورد ، بعدی حتما سمت راست را نشانه می رفت و بعدی ، وسط.»

و حال ستون پنجم که از منابع بیگانه و بالاخص شیخ نشین های عرب تغذیه می شود ، همچنان در حال گرا دادن به مزدور است و اگر هوشیار نباشیم و وطن فروش را هرچه سریعتر نشناسیم و رسوا نکنیم باید هزینه گزاف تر بدهیم.

مداحی زیبای میرداماد قبل از نماز عید فطر در رابطه با حوادث اخیر / دانلود

 


نوشته شده در سه شنبه 88/6/31ساعت 9:55 عصر توسط محمدعلی زرین نظرات ( ) |



Design By : ParsSkin.com